RSS

7 Temmuz 2011 Perşembe

Oriflame Başarı Planı - Nasıl İşler?

Üye oldunuz ve hemen bir üye yaptınız. Siz arkadaşlarınızdan,komşularınızdan ve yakın çevrenizden 100 puanlık sipariş topladınız. Yeni yaptığınız üyeniz de aynı şekilde kendi çevresinden 100 puanlık sipariş topladı ve sipariş verdiniz.

Sizin 200 puanınız oldu ve % 3’lük bir dilime girdiniz. Firma size çalışmanızdan dolayı 200 puanınıza karşılık 7-8 ytl.civarında bir performans iskontosu veriyor.Bu tutar bir sonraki ayda vereceğiniz siparişlerin faturasından düşmektedir.Artı % 30 ‘luk satış karınız var.Bu ayki kazancınız 7+30 = 37 ytl olur.Tabiki o ay 5 ytl ye verilen hoş geldiniz program ürünleri hariç.

Sizi bir adım daha büyütecek olursak : Siz 100 puanlık sipariş topladınız.Bir üyeniz vardı bu ay içerisinde 4 tane yeni üye daha yaptınız ve üyeleriniz de 100 puanlık sipariş toplayarak siparişlerini verdiler.

Sizin grubunuzla birlikte puanınız 600 puan oldu ve % 6 ‘lık dilime girdiniz. 600 puana denk düşen performans iskontonuz 30 ytl civarındadır. Artı 100 puanlık getirttiğiniz siparişlerden elde ettiğiniz 30 ytl’lik kazancınız. Kısacası bu ayki kazancınız 30 + 30 = 60 ytl. Olur.

Büyüme Çarkımız Şu Şekilde Devam Ediyor:

Grubunuzla birlikte bu ay 1200 puan sipariş verdiniz % 9 performans iskontonuz oluyor.Artı % 30 satış karınız.Burada Takım Lideri Oluyorsunuz.

Grubunuzla birlikte bu ay 2400 puan sipariş verdiniz % 12 performans iskontonuz oluyor.Artı % 30 satış karınız.

Grubunuzla birlikte bu ay 4000 puan sipariş verdiniz % 15 performans iskontonuz oluyor.Artı % 30 satış karınız.

Grubunuzla birlikte bu ay 6600 puan sipariş verdiniz % 18 performans iskontonuz oluyor.Artı % 30 satış karınız.

Grubunuzla birlikte bu ay 10000 puan sipariş verdiniz % 21 performans iskontonuz oluyor.Artı % 30 satış karınız.Burada Üst Danışman Oluyorsunuz.

Bir yıl içinde grubunuzla birlikte ardı ardına veya aralıklarla 6 ay 10000 puan yaptığınızda DİREKTÖR unvanını alıyorsunuz ve 1000 dolarlık bir ödül alıyorsunuz.Artı % 21 lik performans iskontosu .Artı % 30 luk satış karınız.
Grubunuzun içinde size bağlı 2 tane direktör çıkarttığınız anda siz de ALTIN DİREKTÖR unvanını alıyorsunuz ve o ay 2000 dolar ödül alıyorsunuz.Artı performans iskontonuz .Artı direktörlerinizden elde edeceğiniz bonus.Artı % 30 satış karınız.

Sistemimizde unvanlar bu şekilde devam ediyor.Her unvan alışınızda alacağınız dolar ödülü katlamalı olarak devam ediyor.

Sistemimizin en güzel yanlarından birisi de birinci dereceden bir yakınınıza MİRAS bırakabilmenizdir.

Ayrıca Türkiye'nin her yerinden kendimize üye yapabilmemizdir.
Gelin bu sistemin içinde yer alın sizi büyütelim. Sizin ve ailenizin hayalleri gerçek olsun.
 

29 yorum:

Adsız dedi ki...

İnternette gezinirken sitenize rastladım gerçekten çok önemli ve güzel bilgiler vermişsiniz. Benq servisi olarak çalışmalarınızda başarılar dileriz.

Unknown dedi ki...

çok güzel anlatmışsınız ellerine sağlık sitede bu kadar açıklayıcı yazılar olmuyor maalesef.

Amigurumi Modelleri dedi ki...

Oriflame fısatlarından yararlanmak ve ebimize katılarak ilk ayınıza özel süpriz hediyenize sahip olmak isterseniz sitemizi ziyaret ederek oriflame üyelik kaydınızı ücretsiz olarak oluşturabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

Oriflame başarı planı gerçekten çok iyi işlenmiş bir plandır. Satışa göre, ekibe göre kazanç dağılımı çok iyi ayarlanmış.

Mobiditus dedi ki...

Duygu uygun, sitedeki yorumun tam da aynısı tekrarlanmış burada :)

Unknown dedi ki...

Merhaba ben yeni üye oldum ve bikaç kişiyi kendim üye yapmak istiyorum nasıl yapıcam kendi üzerimden

Unknown dedi ki...

Merhaba msj atın yardımcı olayım 05312019359 bizler orflama bayanlarıyız

Unknown dedi ki...

Merhaba ben yardımcı olurum msj atmanız yeterli 05312019359

orıflame dedi ki...

merhaba ben ayşe kaplan şuan öst danışmna sevyesindeyim alt ekibimdede bi öst danışmanım ve bir liderim var çok kısa bir sürede bu sevyeye geldim ve şimdiki durağım tabiki arç progeramı buda yetmez benim hayalim alt ekibimde enaz 3 kişiye o arabayı kazandırmak çünkü biz ailece bu işteyiz benimle çalışmak isteyen herkese o arabayı kazandıracağıma söz vere bilirim bana yazmanız yetrli olucaktır

ŞERİFE ORHAN BAKLAN dedi ki...

Oriflame direktörüyüm ücretsiz üye olun katalogunuz ücretsiz gondereyim 05444123980den arayabilir veya linkten kayıt formunu doldurabilirsiniz https://tr.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?potentialSponsor=3296332

Unknown dedi ki...

merhaba orıflame direktörüyüm ücretsiz üye olun kataloğunuzu ücretsiz kapınıza gönderelim sizde harika hediyeler kazanın basvuru için ; https://tr.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?potentialSponsor=4145632

ORİFLAME ÖZNUR dedi ki...

Mrb tıklayın kendiniz üye olun .https://tr.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?potentialSponsor=3109298

Unknown dedi ki...

Farmasi gibi degil ürün sattıkca seviye atlayıp yükseldikçe altına elemanlar verip yükselme para prim kazanç saglamıyor oriflame hep kişinin satışına baglı bırakıyor kayıt yapamazsa danışman kendine kendine nereye kadar satacak üst seviyelere çıkmak için zor ve zahmetli sıkıcı iş olur danışmanın işini kolaylastırmak için şirkete yeni danışmanlar eklenince eskı satış danışmanlara faydalı olmak için altına listesine yeni danışman eklenmesi lazım 1 veye 2 tane seviye atladıkça danışman sayısı fazlalaşması lazım oriflame şirketi tarafından sistemin degiştirilmesi kolaylık danışmanlara saglanması lazımkı oriflame daha çok danışman kazanabılsin

Defne dedi ki...

Selam bende uye olmak istiyorum

Unknown dedi ki...

İyi günler, üye olmak istiyorsanız size yardımcı olabilirim. İnstagram sayfamı ziyaret edebilirsiniz.@sahinoglusumeyra

Unknown dedi ki...

Mrb cnm ben altin direktörüm seni ekibinde görmekten çok mutluluk duyarım https://tr.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?potentialSponsor=4212427 likten kayıt yapabilirsin seninle çalışmaktan mutluluk duyarim

Unknown dedi ki...

Mrb arkadaşlar Ben Elif Oriflame yakında hepiniz küçük te olsa bilginiz vardır sanırım şu an altın direktörüm sizinle çalışmaktan mutluluk duyarım üyelik ve katalog ucretsiz dır https://tr.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?potentialSponsor=4212427 kayitlarinjzj bekliyorum

Unknown dedi ki...

üye olup oriflame ailemize katilmak isteyen herkese yardimci olabilirim 😊

Unknown dedi ki...

https://tr.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?potentialSponsor=4248630 Uye olmak isterseniz bu linkle olabilirsiniz. Ekinimize katilmak isterseniz katolok bedava gonderiyorum ucretsiz.

Unknown dedi ki...

Kat kat kazan ekibim benim ruhumdur.ekibimin başarısı beni benim sorumluluğumda ekibime katil ekip ruhunu beraber yasayalim.https://tr.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?potentialSponsor=4273354

Unknown dedi ki...

Benimle beraber çalışmak isteyen varmı beraber çalışalım beraber kazanalım hepinizi ekibime bekliyorum. https://tr.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?potentialSponsor=4286362

Azize kilic dedi ki...

Meraba ben oriflame danismaniyim yeni basladim ve kazancim cok oldu sstis kariida oyle hosgeldin hediyeleri kat kat kazan programi hep hepsi cok iyi benimle calismak isteyen olursa kayit acarim beraber calisiriz kayitlarimla ilgilemirim 05442655014 a cagri atmaniz yeterli

networklives dedi ki...

Oriflame için benimle çalışmalısınız
Geç kalmış sayılmazsınız
Herşey için bi şans vardır
Kendine bu şansı tanı
05393263092
İletişim için beni ara.

Neslihan Taflan dedi ki...

Merhaba oriflamede gerçekten ciddi kazançlar var sizde benimle birlikte çalışmak isterseniz buyrun ekibime sizde katılın ekibimde oldugunuz sürece de her konuda size yardımcı olurum altaki kayıt formu tıklayarak ücersiz üye olabilirsiniz

https://tr.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?potentialSponsor=4412126

Unknown dedi ki...

Mrb ekibime gelmek isteyen kararlı çalışkan bayanları bekliyorum instagram hesabım @_gece21

Unknown dedi ki...

Mrb ekibime gelmek isteyen kararlı çalışkan bayanları bekliyorum instagram hesabım @_gece21

Unknown dedi ki...

Mrb ekibime gelmek isteyen kararlı çalışkan bayanları bekliyorum instagram hesabım @_gece21

Unknown dedi ki...

Oriflame de kazanmak ister misiniz Oriflame danışmanıyım ekibimize katılmak için arayın yardımcı olalım iletişim: 05436180480

Unknown dedi ki...

Merhaba ekibime dahil olmak için lütfen .koysun bilgilwndirelim

Yorum Gönder